24 Mayıs 2014 Cumartesi

Mayıs Celbi II /New Comings vol. II

Japonya'daki dostumuz Ogi San, Mayıs ayında Türkiye'ye geleceğini söyleyince Türkiye'de satış fiyatı bir servet olan (bu gözler 180,- TL gördü) Irosizuku sipariş etmek istedim. Sağolsun kırmadı ve ne istersem getirebileceğini söyleyince, eşim ve benim ortak beğendiğimiz renk olan mavi yeşil tonlu ku-jaku (tavuskuşu/peacock) sipariş ettik. bugün geldi buluştuk; sağolsun getirmiş, hem de aynı mürekkepten iki tane.


Sebebini sorduğumda "sevmeyeceğin bir renk almak istemedim ben de ikisini de aynı aldım" dedi. Adamdaki inceliğe ve düşünce yapısına bakar mısınız bayanlar, baylar? bir tane sipariş veriyorum, kendi içinden gelerek -sağ olsun- iki tane alıyor ve ikinci aldığı hoşuma gitmez diye aynı rengini alıyor. Bir de üzerine hediye olduğunu duyunca iyice mahcup oldum. Henüz kaleme çekmedim. bence mükemmel bir renk, henüz inceleme de yapmıyorum çünkü kendimi henüz buna hazır hissetmiyorum.

Şimdilik takip edenlerimi bilgilendireyim dedim. İleride incelemesini de yapacağım.

Mürekkebiniz hiç bitmesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder