21 Temmuz 2014 Pazartesi

Announcement #2 / Duyuru #2 (Bir Heves Meselesi)

Bu blogu aktif hake getirirken kendime bir söz vermiştim; ne olursa olsun, gün aşırı yazacak, post yayınlamasam da en azından taslakları düzeltecek böylece yavaş yavaş postları yayına hazır hale getirecektim... ama olmadı. tembellik, iş, güç derken bir de üzerine izlemediğim bazı dizi ve filmleri izleme telaşına düşmem blogu ihmal etmeme sebep oldu. Hep aklımda kendime verdiğim söz vardı. uzunca bir aradan sonra minik bir itirafla beraber yazmaya yeniden başlıyorum.

Aslında bu aralar bloga katkı sağlamasam da mürekkep alışverişim oldu. bir kırtasiyede vintage Pelikan 4001 blue-black mürekkepler buldum: made in West Germany; yani üretim 1990 öncesine ait. bu rengin kartuşlarını uzunca bir süre kullanmıştım, yeşilimsi tonu ile neredeyse tüm ortaokul ve lise dönem ödevlerimi yazmışlığım vardır.

Plumon'dan Caran d'Ache Blue Night mürekkep ile Diamine Rustic Brown ve Apple Glory mürekkepleri de yine bu sessiz dönemde aldım. Henüz mürekkep incelemesi yapmıyorum. Ancak bu sonbahar ile birlikte mürekkep incelemelerini de bu sayfalarda göreceksiniz. Çok fazla olmasa da hatrı sayılır bir mürekkep stokum oluştu.

Ayrıca Dollar 717 ve 717i kalemlerini bir de Pelikan 120 desk holder kalemlerinin temizlik aşamalarını fotoğrafladım.

Takip ettiğim blogları da mümkün mertebe okudum. eksik bırakmadım. Sağ olsunlar oldukça faydalanıyorum orada yazanlardan.

Bugünlerde Bodrum Turgutreis'de zamanımı geçiriyorum. oldukça dinlendirici ve sakin bir tatil yapıyorum ve yazmak için güzel bir manzaram var:



Yarın yeni bir yazıyla görüşmek üzere.

Selamlar.


1 yorum:

  1. Yeni mürekkeplerinizi ve kalemlerinizi güle güle kullanın:) İncelemelerinizi merakla bekliyorum.İyi tatiller!

    YanıtlaSil